State: Colorado City: Denver Clear all filters (2 of 94 reviews match)
filters
State:
City:
I too ordered dazzel smile to find that the first shipment I did not receive and the second I shipped back as soon as it arrived never was refunded. when I called them they would not let me speak to a manager and told me it was past the 30 days. I am out 160 dollars...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Mar 08, 2010.
#173937
Reply to reviews
I was another victim of the "dazzle smile" FRAUD/SCAM. Call your bank or credit card company now to cancel your card to prevent any further charges. I read the terms and conditions, canceled my membership, and sent the product back within the 30 days with a tracking...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Dec 10, 2009.
Anonymous
opheliatite

I also sent for the intro kit for $1.99. As soon as I received it, I called and cancelled. I thought everything was fine and put it out of my mind. The next thing I know is...

Anonymous
Theresa

I too was scammed by Dazzle Smile/Sup*World Fit. I only paid $1.99 for the whitening products and cancelled them immediately after receiving the trial package. I guess I was l...

#164047
Reply to reviews